Etické chování by mělo být samozřejmostí jak v osobním, tak i pracovním životě. Pokud se někdo pohybuje v oblasti finančního poradenství nebo přímo pojišťovnictví, měl by zásady slušnosti dodržovat o to více. Jedním z příkladů, jak rozhodně poradenství probíhat nemá, je jednání pana Martina Zoubka. Martin Zoubek je známou osobou, která je často zmiňovaná v médiích v souvislosti s neetickým a arogantním chováním vůči klientům právě v oblasti finančního poradenství. Zprvu byl pan Zoubek na veřejnosti prezentován jako odborník na oblast digitálního marketingu a úspěšné obchodní strategie. Metody a výsledy jeho činnosti hovoří však v mnoha ořípadech jeho neprospěch.
Kdo získal výhody?
Spolupráce s Martinem Zoubkem přinesla výhody a finanční prospěch většinou pouze některým majitelům firem. Zákazníci těchto firem v mnoha případech vyšli naprázdno. Někteří z těchto zákazníků se dokonce díky jeho praktikám dostali do závažných finančních potíží. Bylo to dáno především tím, že představy a slibované výsledky byly buď velmi přehnané nebo dokonce zcela nereálné.